Sunday, April 27, 2008

Cats in Kattarp

Lovely weather today. And I spent most of the day outside in Kattarp on the lawn with the cats. I have managed to get a "bonna-bränna" (don't know if it is called "farmers burn" but if it isn't it darn well should so, here we go) I have a farmers burn. Me and mum went for a walk and cut 2 min off her best time.

Baby sister and baby Aron. Well he actually turned 3 today. We have not celebrated that much.

Summer is on its way. I was walking barefoot on the lawn in Kattarp today. It feels really nice being grounded that way.

Lots of tadpoles. A few have started growing hind legs, but most of them are just hanging about.

Baby sister was annoyed by their tendency to get entangled in the green slimy seaweed. And had to sort it out for them.

Yes, two cows eating away on grass... or wait it is Aron and Mint cutting down the greenery at my parents place.

4 comments:

Rosa said...

Grattis Aron. Du skulle ju berättat det för mig så skulle jag bakat en tårta till dig.

Mz B said...

Jag glömde bort det. Jag kom ihåg det i fredags, men sen glömde jag det igår tills kvällen.

Rosa said...

Vi får fika på något gott nästa gång du kommer.

yxerns_anna said...

Okej, det här var synd! Jag hade skrivit den finaste kommentaren men ser att den inte är med här :(((

Säg Grattis till Aronisen! Tänka sig 3år gammal, stora karln ju! :D
Dessa gräsätarbilder är för underbara för att vara sanna! Världens sötaste små kor. :*