Thursday, February 25, 2010

7th Heaven

7 comments:

Oban said...

Håller med dig. Vad jag blev sugen nu. Th har beställt ärtsoppa med fläsk men vad är det mot bönsoppa??

Mz B said...

Fläsk = jäkla Äckligt!!!

ärtor = kan funka.. men det e skumma kryddor i ärtsoppa.

Sluta tramsa, kör bönsoppa!

Lillie said...

Längtar till bönsoppa i Tokyo med dig och Linnéa!

Oban said...

Det blir bönsoppa för mig i morgon till lunch på jobb. MMmmmmm vad jag längtar till lunch.

Mz B said...

Lillie, bara att dra till kattarp för bönsoppemiddag med min familj ;)

O, ja, vi får köra en runda bönor här också, även om det finns så mycket annat att äta.

Jag har varit duktig o städat idag.. så att ni inte behöver vada igenom röran...

Magnus och Emelie said...

Mmmm.... bönsoppa...

Mz B said...

Martin och Christerssons har något grundläggande mentalt problem... dom gillade inte soppan...